Κλαύδιος Γαληνός
Δωρεάν εγγραφή Αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες και τα εργαλεία του galinos.gr για έναν μήνα
Γαληνός Office Χρησιμοποιήστε δωρεάν το νέο cloud πρόγραμμα διαχείρισης κάθε σύγχρονου ιατρείου
Έλεγχος συγχορήγησης Ελέγξτε την αγωγή σας για αντενδείξεις και αλληλεπιδράσεις μεταξύ των φαρμάκων
Πρόγραμμα συνδρομητών Μάθετε περισσότερα για τα οφέλη και τις επιπλέον παροχές των συνδρομητικών προγραμμάτων
Γαληνός Mobile Κατεβάστε τη δωρεάν εφαρμογή και απολαύστε τις υπηρεσίες του galinos.gr σε κινητό ή tablet
Γνωρίζατε οτι... Μοιραζόμαστε μαζί σας γεγονότα της πορείας του galinos.gr από το 2011 μέχρι σήμερα
 

Νόσος ICD-10: E06.4 Θυρεοειδίτιδα που προκαλείται από φάρμακα

Ευρετήριο Αναφορές

Στατιστική ταξινόμηση των Νόσων και των Σχετικών Προβλημάτων Υγείας ICD-10

Τίτλοι κωδικού

Γλώσσα
Τίτλος
Ελληνικά
Θυρεοειδίτιδα που προκαλείται από φάρμακα
Αγγλικά
Drug-induced thyroiditis
Γαλλικά
Thyroïdite médicamenteuse
Ρωσικά
Медикаментозный тиреоидит

Κατάταξη ομάδας

Επίπεδο
Κωδικός
Τίτλος
3
E06.4
Θυρεοειδίτιδα που προκαλείται από φάρμακα

Σημείωση κωδικοποίησης

Χρησιμοποιήστε τους πρόσθετους κωδικούς εξωγενών παραγόντων (κεφάλαιο ΧΧ) αν θέλετε να προσδιορίσετε το φάρμακο