Κλαύδιος Γαληνός
Δωρεάν εγγραφή Αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες και τα εργαλεία του Galinos.gr για έναν μήνα
Γαληνός Office Χρησιμοποιήστε δωρεάν το νέο cloud πρόγραμμα διαχείρισης κάθε σύγχρονου ιατρείου
Έλεγχος συγχορήγησης Ελέγξτε την αγωγή σας για αντενδείξεις και αλληλεπιδράσεις μεταξύ των φαρμάκων
Μητρότητα και φάρμακα Ενημερωθείτε για την ασφάλεια χορήγησης ενός φαρμάκου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ή του θηλασμού
Πρόγραμμα συνδρομητών Μάθετε περισσότερα για τα οφέλη και τις επιπλέον παροχές των συνδρομητικών προγραμμάτων
Γαληνός Mobile Κατεβάστε τη δωρεάν εφαρμογή και απολαύστε τις υπηρεσίες του Galinos.gr σε κινητό ή tablet
Γνωρίζατε οτι... Μοιραζόμαστε μαζί σας γεγονότα της πορείας του Galinos.gr από το 2011 μέχρι σήμερα
®
 Περιεχόμενα  Φάρμακα Α - Ζ  Συγχορήγηση

Συχνές ερωτήσεις (FAQ)

Γενικά

Τι είναι ο «Γαληνός»;

Πρόκειται για τον πληρέστερο ελληνικό οδηγό φαρμάκων. Αποτελεί την πιο αξιόπιστη πηγή ιατροφαρμακευτικής πληροφόρησης για τον επαγγελματία υγείας.

Περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες του Galinos.gr θα βρείτε στη σχετική σελίδα.

Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τον «Γαληνό»;

Ξεκινήστε από την αναζήτηση. Γράφοντας μία ή περισσότερες λέξεις που σας ενδιαφέρουν, θα ανακαλύψετε πολύ γρήγορα το εύρος και το βάθος της παρεχόμενης πληροφόρησης. Εναλλακτικά, χρησιμοποιήστε τα ευρετήρια φαρμάκων, σκευασμάτων και δραστικών ουσιών κ.λ.π.

Για να δείτε το σύνολο των υπηρεσιών, σας προτείνουμε να προχωρήσετε σε δωρεάν εγγραφή. Θα σας καλωσορίσουμε προσφέροντάς σας δωρεάν άδεια χρήσης διάρκειας 30 ημερών.

Μπορώ να αγοράσω φάρμακα;

Όχι, το Galinos.gr δεν είναι e-shop φαρμάκων. Για την αγορά φαρμάκων θα πρέπει να απευθυνθείτε στα κατά τόπους φαρμακεία.

Εγγραφή

Χρειάζεται να κάνω εγγραφή;

Όχι, δεν έχετε καμία υποχρέωση. Ωστόσο, σας συστήνουμε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία δωρεάν εγγραφής, για να κάνετε χρήση - χωρίς καμία δέσμευση - των δωρεάν 30 ημερών συνδρομητικής πρόσβασης.

Έχω κάνει την εγγραφή αλλά τελικά δεν ενδιαφέρομαι

Δεν χρειάζεται να κάνετε καμία απολύτως ενέργεια εκτός από το να αγνοήσετε τα επόμενα e-mail που θα λάβετε από τις ηλεκτρονικές μας υπηρεσίες.

Πόσα e-mail πρόκειται να λάβω;

Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα λάβετε από εμάς είναι τα εξής: α. τα εντελώς απαραίτητα μηνύματα του συστήματος διαχείρισης του λογαριασμού σας (ανανέωση συνθηματικού, λήξη συνδρομής, κ.ά.) β. σημαντικές ανακοινώσεις σχετικά με το Galinos.gr, όχι πάνω από 2 ετησίως.

Έχει λήξει / έχω ξεχάσει το συνθηματικό μου. Τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να προχωρήσετε σε ανανέωση του συνθηματικού, συγκεκριμένα: 1. επιλέξτε «Ανανέωση συνθηματικού» από το επάνω μέρος της σελίδας, 2. συμπληρώστε το e-mail του λογαριασμού σας και 3. αποδεχθείτε το αίτημα έγκρισης που θα λάβετε στο e-mail σας. Μέσα σε λίγα λεπτά θα λάβετε e-mail με το νέο συνθηματικό σας.

Συνδρομή

Πρέπει να γίνω συνδρομητής;

Όχι, δεν έχετε καμία υποχρέωση να γίνετε συνδρομητής. Το Galinos.gr θα παρέχει πάντα πληροφόρηση σε όλους τους επισκέπτες, ανεξαρτήτως του αν είναι συνδρομητές ή εγγεγραμμένοι χρήστες.

Ωστόσο, εάν το Galinos.gr έχει καταστεί σημαντικό εργαλείο της εργασίας σας, πιστεύουμε πως θα βρείτε ενδιαφέρουσες τις υπηρεσίες που προσφέρονται μέσα από το πρόγραμμα συνδρομητών.

Πως μπορώ να πληρώσω τη συνδρομή μου;

Οι δυνατότητες πληρωμής είναι οι εξής:

  • Μέσω PayPal
  • Με χρέωση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (Eurobank, Alpha Bank, Πειραιώς)
  • Με bitcoins
Τι σημαίνει το μήνυμα «Έχετε υπερβεί τα όρια εύλογης χρήσης της υπηρεσίας»;

Προκειμένου να προστατευθεί το Galinos.gr από κακόβουλες επιθέσεις μέσω διαδικτύου καθώς και για να αποτραπεί η κλοπή πνευματικού έργου, εφαρμόζονται δικλείδες ασφαλείας. Το σύστημα προσωρινής διακοπής πρόσβασης ενεργοποιείται αυτόματα μόλις γίνει υπέρβαση κάποιων ορίων - τα επονομαζόμενα «όρια εύλογης χρήσης».

Εάν συναντήσετε το μήνυμα, τότε έχετε υπερβεί κάποιο από τα όρια. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να περιμένετε λίγο χρόνο μέχρι να αποκατασταθεί αυτόματα η πρόσβαση.

Η συνδρομή λήγει σύντομα. Να περιμένω τη λήξη πριν την ανανεώσω;

Δεν χρειάζεται να περιμένετε τη λήξη της ισχύουσας συνδρομής για να προχωρήσετε σε ανανέωση. Με κάθε αγορά συνδρομής, επεκτείνεται η ισχύουσα άδεια χρήσης για το χρονικό διάστημα που έχετε επιλέξει.

Δεν βρίσκω/έχω λάβει το τιμολόγιο/την απόδειξη για τη συνδρομή μου.

Τα φορολογικά παραστατικά εκδίδονται και αποστέλλονται μέσω e-mail στους συνδρομητές την τελευταία μέρα του μήνα εξόφλησης. Εάν δεν βρίσκετε το σχετικό e-mail, μπορείτε να κατεβάσετε το παραστατικό σας από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Ergobyte, πατώντας «Παραλαβή παραστατικού» στην καρτέλα «Παραγγελίες».

Άλλα θέματα

Ποιος είναι πίσω από το Galinos.gr;

Η ομάδα του Galinos.gr απαρτίζεται από προγραμματιστές, ιατρούς και φαρμακοποιούς οι οποίοι εργάζονται για το Galinos.gr από το 2007. Υπεύθυνη για την ανάπτυξη και δημοσίευση του ιστότοπου είναι η εταιρεία ιατρικού λογισμικού Ergobyte Πληροφορική Α.Ε.

Μπορώ να προτείνω βελτιώσεις, προσθήκες, κλπ;

Φυσικά! Χαιρόμαστε κάθε φορά που δεχόμαστε προτάσεις, συμβουλές και καλοπροαίρετη κριτική. Πείτε μας τις παρατηρήσεις και τις σκέψεις σας στο info@galinos.gr ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας.

Πως μπορώ να προβληθώ στο Galinos.gr;

Φυσικά. Οι δυνατότητες προβολής παρουσιάζονται αναλυτικά στη σχετική σελίδα.

Μπορώ να ενσωματώσω δεδομένα/υπηρεσίες του Galinos.gr στο λογισμικό που χρησιμοποιώ;

Παρέχουμε εκτενές και καλά τεκμηριωμένο API σε όσους επιθυμούν να αντλούν στοιχεία από το Galinos.gr για τις εφαρμογές τους. Η χρήση των δεδομένων αυτών θα πρέπει να αφορά εσωτερική αξιοποίηση και όχι αναδημοσίευση ή άλλου είδους εμπορική εκμετάλλευση. Επικοινωνήστε μαζί μας αναφέροντας την ανάγκη σας για να σας προτείνουμε την καλύτερη λύση.

Έχω πρόβλημα που δεν λύνεται από αυτό το κείμενο, με ποιον επικοινωνώ;

Για κάθε θέμα ή πρόβλημα επικοινωνήστε με την εταιρεία που διαχειρίζεται το Galinos.gr, την Ergobyte Πληροφορική Α.Ε.