Λογότυπο www.galinos.gr Beta
 

Ιατροφαρμακευτική πληροφόρηση για τον επαγγελματία υγείας

Φάρμακα Δραστικές ουσίες Συμπληρώματα διατροφής Έλεγχος συγχορήγησης Νόσοι ICD-10
Κλαύδιος Γαληνός
Είσοδος χρηστών
Όνομα χρήστη
Συνθηματικό
Εικονίδιο Είσοδος χρήστη
Εικονίδιο Δωρεάν εγγραφή
Εικονίδιο Ανανέωση συνθηματικού

Ακολουθήστε μας Λογότυπο Facebook Λογότυπο Twitter

Αναζήτηση σε 63811 καταχωρήσεις
Εικονίδιο αναζήτησης

Στατιστική ταξινόμηση των Νόσων και των Σχετικών Προβλημάτων Υγείας ICD-10

ΠίνακαςΝόσοι ICD-10 Προτάσεις

Κατηγορία ICD-10: T92.3 Συνέπειες των εξαρθρημάτων και των διαστρεμμάτων του άνω άκρου

Τίτλοι κωδικού

Γλώσσα Τίτλος
EL Ελληνικά Συνέπειες των εξαρθρημάτων και των διαστρεμμάτων του άνω άκρου
EN Αγγλικά Sequelae of dislocation, sprain and strain of upper limb
FR Γαλλικά Séquelles d'une luxation, entorse et foulure du membre supérieur
RU Ρωσικά Последствия вывиха, растяжения и деформации верхней конечности

Κατάταξη ομάδας

Επίπεδο Κωδικός Τίτλος
0 XIX Συνέπειες τραυματισμού, δηλητηρίασης και ορισμένες άλλες εξωγενείς αιτίες
1 T90-T98 Συνέπειες των τραυματισμών, των δηλητηριάσεων και της επίδρασης άλλων εξωγενών παραγόντων
2 T92 Συνέπειες τραυματισμών του άνω άκρου
3 T92.3 Συνέπειες των εξαρθρημάτων και των διαστρεμμάτων του άνω άκρου

Περιγραφή

Συνέπειες τραυματισμών που ταξινομούνται στις S43., S53., S63 και T11.2

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή και αναδιανομή. Το έργο επεξεργασίας των παραπάνω πληροφοριών αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Ergobyte Πληροφορική Α.Ε. και προστατεύεται από τη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων.