Λογότυπο www.galinos.gr Beta
 

Ιατροφαρμακευτική πληροφόρηση για τον επαγγελματία υγείας

Φάρμακα Δραστικές ουσίες Συμπληρώματα διατροφής Έλεγχος συγχορήγησης Νόσοι ICD-10
Κλαύδιος Γαληνός
Είσοδος χρηστών
Όνομα χρήστη
Συνθηματικό
Εικονίδιο Είσοδος χρήστη
Εικονίδιο Δωρεάν εγγραφή
Εικονίδιο Ανανέωση συνθηματικού

Ακολουθήστε μας Λογότυπο Facebook Λογότυπο Twitter

Αναζήτηση σε 63811 καταχωρήσεις
Εικονίδιο αναζήτησης

Συχνές ερωτήσεις (FAQ)

Γενικά

Τι είναι ο «Γαληνός»;

Ο «Γαληνός» αποτελεί τον πληρέστερο και εγκυρότερο ελληνικό οδηγό φαρμάκων. Παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο επαγγελματίας Υγείας για το φάρμακο ανά εμπορική ονομασία και δραστική ουσία.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στη σχετική ενότητα.

Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το «Γαληνό»;

Ξεκινήστε από την αναζήτηση. Γράφοντας μία ή περισσότερες λέξεις που σας ενδιαφέρουν, θα ανακαλύψετε πολύ γρήγορα το εύρος και το βάθος της παρεχόμενης πληροφόρησης.

Για να δείτε το σύνολο των δυνατοτήτων, προτείνουμε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία δωρεάν εγγραφής. Θα καλωσορίσουμε την εγγραφή σας δωρίζοντάς σας μια άδεια χρήσης διάρκειας 30 ημερών χωρίς καμία υποχρέωση εκ μέρους σας.

Στη περίπτωση που μείνατε ικανοποιημένος από την υπηρεσία και θέλετε να γίνετε συνδρομητής μας, θα πρέπει να προχωρήστε στη διαδικασία παραγγελίας μέσα από το περιβάλλον διαχείρισης ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Ergobyte

Πουλάτε φάρμακα;

Όχι, ο Γαληνός δεν είναι e-shop φαρμάκων. Για την αγορά φαρμάκων που βρήκατε στο Γαληνό, πρέπει να απευθυνθείτε σε Φαρμακείο.

Εγγραφή

Χρειάζεται να κάνω εγγραφή;

Δεν έχετε καμία υποχρέωση. Σας συστήνουμε όμως να ολοκληρώσετε τη διαδικασία δωρεάν εγγραφής, για να κάνετε χρήση - χωρίς καμία δέσμευση - των δωρεάν 30 ημερών συνδρομητικής πρόσβασης.

Έχω κάνει την εγγραφή αλλά τελικά δεν ενδιαφέρομαι

Δεν έχετε να κάνετε καμία απολύτως ενέργεια, απλά αγνοήστε τα επόμενα e-mail που θα λάβετε από τις ηλεκτρονικές μας υπηρεσίες.

Πόσα πολλά e-mail πρόκειται να λάβω; Δεν θέλω spam!

Ως αποδέκτες χιλιάδων μηνυμάτων spam εβδομαδιαίως, μοιραζόμαστε με εσάς την ίδια απέχθεια σχετικά με το spam. Τα μηνύματα που θα λάβετε από εμάς είναι τα εξής: α. τα εντελώς απαραίτητα μηνύματα του συστήματος διαχείρισης του λογαριασμού σας (ανανέωση συνθηματικού, λήξη συνδρομής, κ.α.) β. σημαντικές ανακοινώσεις σχετικά με το Γαληνό, όχι πάνω από 2 ετησίως.

Έχει λήξει το συνθηματικό μου;...

Μέρος της ασφάλειας του ιστότοπου είναι η περιοδική απόσυρση των παλιών συνθηματικών. Είναι φυσιολογικό λοιπόν κατά περιόδους να παύει να ισχύει το συνθηματικό σας.

Για να συνδεθείτε εκ νέου, πρέπει να ολοκληρώσετε τη διαδικασία ανανέωσης συνθηματικού: επιλέγετε την εντολή «Ανανέωση συνθηματικού», δίνετε το ίδιο e-mail με αυτό χρησιμοποιήσατε όταν κάνατε την εγγραφή σας και αποδέχεστε το αίτημα έγκρισης που θα λάβετε.

Έχω ξεχάσει το συνθηματικό μου...

Αυτό δεν είναι πρόβλημα. Κάντε τις ίδιες ακριβώς κινήσεις με αυτές που περιγράφονται παραπάνω αναφορικά με τη λήξη του συνθηματικού και θα λάβετε άμεσα καινούργιο συνθηματικό. Φροντίστε απλά να δώσετε το ίδιο e-mail με αυτό που κάνατε την εγγραφή σας.

Συνδρομή

Πρέπει να γίνω αναγκαστικά συνδρομητής;

Όχι! Δεν έχετε καμία υποχρέωση να γίνετε συνδρομητής. Ο «Γαληνός» θα παρέχει πάντα σημαντική πληροφόρηση σε όλους τους επισκέπτες ασχέτως του αν πληρώνουν συνδρομή ή αν έχουν δώσει τα στοιχεία τους στη φόρμα εγγραφής.

Μόνο αν ο «Γαληνός» έχει καταστεί σημαντικό εργαλείο της εργασίας σας, πιστεύουμε πως θα βρείτε ενδιαφέρουσες και τις επιπλέον δυνατότητες που σας προσφέρονται μέσα από το πρόγραμμα συνδρομητών.

Τι σημαίνει στη κορυφή της σελίδας η ένδειξη «Συνδρομητική πρόσβαση: Άνευ»;

Είστε μεν συνδεδεμένος με την ιστοσελίδα, αλλά δεν έχετε άδεια χρήσης του «Γαληνού» σε ισχύ. Αυτό συμβαίνει γιατί η παλιά σας άδεια έχει λήξει. Μπορείτε να αποκτήστε μια νέα άδεια χρήσης οποιαδήποτε στιγμή μέσα από το περιβάλλον των ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

Η συνδρομή μου κοντεύει να λήξει. Να περιμένω τη λήξη πριν την ανανεώσω;

Δεν χρειάζεται να περιμένετε τη λήξη της ισχύουσας άδειας χρήσης για να αγοράσετε και ενεργοποιήσετε μια νέα άδεια χρήσης. Η έναρξη της νέας άδειας θα μετατεθεί στη λήξη της ισχύσουσας έτσι ώστε να μην χάσετε ούτε μία μέρα από τη συνδρομή σας.

Πως μπορώ να εξαργυρώσω το κουπόνι που μου δόθηκε;

Για την εξαργύρωση του κουπονιού σας:

  1. ακολουθήστε τα βήματα δωρεάν εγγραφής, αν δεν το έχετε ήδη κάνει
  2. συνδεθείτε στις Ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Ergobyte
  3. στην αρχική σελίδα του περιβάλλοντος, κάντε κλικ στην επιλογή «Χρήση κωδικού ενεργοποίησης»

Τι σημαίνει το μήνυμα «Έχετε υπερβεί τα όρια εύλογης χρήσης της υπηρεσίας»;

Προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του «Γαληνού» από επιθέσεις μέσω διαδικτύου καθώς και να αποτραπεί η κλοπή πνευματικού έργου, το σύστημα προσωρινής διακοπής πρόσβασης ενεργοποιείται αυτόματα μόλις γίνει υπέρβαση κάποιων ορίων - τα επονομαζόμενα όρια εύλογης χρήσης.

Εάν συναντήσετε το μήνυμα, τότε έχετε υπερβεί κάποιο από αυτά τα όρια. Δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι για την αποκατάσταση της πρόσβασης: περιμένοντας λίγο χρόνο αυτή θα αποκατασταθεί αυτόματα.

Άλλα θέματα

Ποιός είναι πίσω από το Γαληνό;

Είμαστε μια ομάδα Ελλήνων ιατρών, φαρμακοποιών και προγραμματιστών, που εργάζεται για το Γαληνό από το 2007 μέχρι και σήμερα υπό την εταιρεία ιατρικού λογισμικού “Ergobyte Πληροφορική Α.Ε.”.

Κοινός μας παρανομαστής είναι το μεράκι και η αριστεία στη δουλειά μας.

Μπορώ να προτείνω βελτιώσεις, προσθήκες, κλπ;

Φυσικά! Χαιρόμαστε κάθε φορά που δεχόμαστε προτάσεις, συμβουλές και καλοπροαίρετη κριτική. Mεταφέρετέ μας τις προτάσεις και τις σκέψεις σας στο info@galinos.gr

Υπάρχει δυνατότητα διαφήμισης;

Παρέχονται δύο προγράμματα προβολής. Το ένα αφορά τις διαφημίσεις στα banners και το άλλο τις προβεβλημένες καταχωρήσεις. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τη σχετική σελίδα.

Υπάρχει API;

Παρέχουμε εκτενέστατο και καλά τεκμηριωμένο Application Programming Interface σε κάθε ενδιαφερόμενο που θέλει να ενσωματώσει πληροφόρηση του Γαληνού στις εφαρμογές του. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά.

Στην ενότητα «Σχετικά», αναφέρετε δυνατότητες που δεν βρίσκω

Το πιθανότερο είναι πως δεν είναι ακόμα διαθέσιμες ή βρίσκονται σε πιλοτική φάση. Κάποιες δυνατότητες που περιγράφονται είναι υπό ολοκλήρωση και θα είναι διαθέσιμες πολύ σύντομα. Ζητούμε την κατανόησή σας για αυτό.

Έχω πρόβλημα που δεν λύνεται από αυτό το κείμενο, με ποιόν επικοινωνώ;

Για κάθε θέμα ή πρόβλημα επικοινωνήστε με την εταιρεία που διαχειρίζεται το Γαληνό, την Ergobyte Πληροφορική Α.Ε.