Λογότυπο www.galinos.gr Beta
 

Ιατροφαρμακευτική πληροφόρηση για τον επαγγελματία υγείας

Φάρμακα Δραστικές ουσίες Συμπληρώματα διατροφής Έλεγχος συγχορήγησης Νόσοι ICD-10
Κλαύδιος Γαληνός
Είσοδος χρηστών
Όνομα χρήστη
Συνθηματικό
Εικονίδιο Είσοδος χρήστη
Εικονίδιο Δωρεάν εγγραφή
Εικονίδιο Ανανέωση συνθηματικού

Ακολουθήστε μας Λογότυπο Facebook Λογότυπο Twitter

Αναζήτηση σε 63811 καταχωρήσεις
Εικονίδιο αναζήτησης

Στατιστική ταξινόμηση των Νόσων και των Σχετικών Προβλημάτων Υγείας ICD-10

ΠίνακαςΝόσοι ICD-10 Προτάσεις

Κατηγορία ICD-10: O89.3 Τοξικές αντιδράσεις στην τοπική αναισθησία κατά τη διάρκεια της λοχείας

Τίτλοι κωδικού

Γλώσσα Τίτλος
EL Ελληνικά Τοξικές αντιδράσεις στην τοπική αναισθησία κατά τη διάρκεια της λοχείας
EN Αγγλικά Toxic reaction to local anaesthesia during the puerperium
FR Γαλλικά Réaction toxique à une anesthésie locale au cours de la puerpéralité
RU Ρωσικά Токсическая реакция на местную анестезию в послеродовом периоде

Κατάταξη ομάδας

Επίπεδο Κωδικός Τίτλος
0 XV Κύηση, τοκετός και λοχεία
1 O85-O92 Επιπλοκές που σχετίζονται κυρίως με τη λοχεία
2 O89 Επιπλοκές της αναισθησίας κατά τη διάρκεια της λοχείας
3 O89.3 Τοξικές αντιδράσεις στην τοπική αναισθησία κατά τη διάρκεια της λοχείας
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή και αναδιανομή. Το έργο επεξεργασίας των παραπάνω πληροφοριών αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Ergobyte Πληροφορική Α.Ε. και προστατεύεται από τη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων.