Λογότυπο www.galinos.gr Beta
 

Ιατροφαρμακευτική πληροφόρηση για τον επαγγελματία υγείας

Φάρμακα Δραστικές ουσίες Συμπληρώματα διατροφής Έλεγχος συγχορήγησης Νόσοι ICD-10
Κλαύδιος Γαληνός
Είσοδος χρηστών
Όνομα χρήστη
Συνθηματικό
Εικονίδιο Είσοδος χρήστη
Εικονίδιο Δωρεάν εγγραφή
Εικονίδιο Ανανέωση συνθηματικού

Ακολουθήστε μας Λογότυπο Facebook Λογότυπο Twitter

Αναζήτηση σε 63811 καταχωρήσεις
Εικονίδιο αναζήτησης

Στατιστική ταξινόμηση των Νόσων και των Σχετικών Προβλημάτων Υγείας ICD-10

ΠίνακαςΝόσοι ICD-10 Προτάσεις

Κατηγορία ICD-10: E03.2 Υποθυρεοειδισμός που οφείλεται σε ιατρογενείς και άλλες εξωγενείς ουσίες

Τίτλοι κωδικού

Γλώσσα Τίτλος
EL Ελληνικά Υποθυρεοειδισμός που οφείλεται σε ιατρογενείς και άλλες εξωγενείς ουσίες
EN Αγγλικά Hypothyroidism due to medicaments and other exogenous substances
FR Γαλλικά Hypothyroïdie due à des médicaments et à d'autres produits exogènes
RU Ρωσικά Гипотиреоз, вызванный медикаментами и другими экзогенными веществами

Κατάταξη ομάδας

Επίπεδο Κωδικός Τίτλος
0 IV Ενδοκρινικές, διατροφικές και μεταβολικές παθήσεις
1 E00-E07 Διαταραχές του θυρεοειδή αδένα
2 E03 Άλλες μορφές υποθυρεοειδισμού
3 E03.2 Υποθυρεοειδισμός που οφείλεται σε ιατρογενείς και άλλες εξωγενείς ουσίες

Λοιπές πληροφορίες

Χρησιμοποιήστε τον συμπληρωματικό αιτιολογικό κώδικα (κεφάλαιο 20), εάν είναι επιθυμητό, για τον προσδιορισμό της αιτίας

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή και αναδιανομή. Το έργο επεξεργασίας των παραπάνω πληροφοριών αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Ergobyte Πληροφορική Α.Ε. και προστατεύεται από τη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων.