Λογότυπο www.galinos.gr Beta
 

Ιατροφαρμακευτική πληροφόρηση για τον επαγγελματία υγείας

Φάρμακα Δραστικές ουσίες Συμπληρώματα διατροφής Έλεγχος συγχορήγησης Νόσοι ICD-10
Κλαύδιος Γαληνός
Είσοδος χρηστών
Όνομα χρήστη
Συνθηματικό
Εικονίδιο Είσοδος χρήστη
Εικονίδιο Δωρεάν εγγραφή
Εικονίδιο Ανανέωση συνθηματικού

Ακολουθήστε μας Λογότυπο Facebook Λογότυπο Twitter

Αναζήτηση σε 63811 καταχωρήσεις
Εικονίδιο αναζήτησης

Στατιστική ταξινόμηση των Νόσων και των Σχετικών Προβλημάτων Υγείας ICD-10

ΠίνακαςΝόσοι ICD-10 Προτάσεις

Κατηγορία ICD-10: T96 Συνέπειες των δηλητηριάσεων από φάρμακα, φαρμακευτικές και βιολογικές ουσίες

Τίτλοι κωδικού

Γλώσσα Τίτλος
EL Ελληνικά Συνέπειες των δηλητηριάσεων από φάρμακα, φαρμακευτικές και βιολογικές ουσίες
EN Αγγλικά Sequelae of poisoning by drugs, medicaments and biological substances
FR Γαλλικά Séquelles d'intoxications par médicaments et substances biologiques
RU Ρωσικά Последствия отравлений лекарственными средствами, медикаментами и биологическими веществами

Κατάταξη ομάδας

Επίπεδο Κωδικός Τίτλος
0 XIX Συνέπειες τραυματισμού, δηλητηρίασης και ορισμένες άλλες εξωγενείς αιτίες
1 T90-T98 Συνέπειες των τραυματισμών, των δηλητηριάσεων και της επίδρασης άλλων εξωγενών παραγόντων
2 T96 Συνέπειες των δηλητηριάσεων από φάρμακα, φαρμακευτικές και βιολογικές ουσίες

Περιγραφή

Συνέπειες δηλητηριάσεων που ταξινομούνται στις T36-T50

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή και αναδιανομή. Το έργο επεξεργασίας των παραπάνω πληροφοριών αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Ergobyte Πληροφορική Α.Ε. και προστατεύεται από τη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων.