Λογότυπο www.galinos.gr Beta
 

Ιατροφαρμακευτική πληροφόρηση για τον επαγγελματία υγείας

Φάρμακα Δραστικές ουσίες Συμπληρώματα διατροφής Έλεγχος συγχορήγησης Νόσοι ICD-10
Κλαύδιος Γαληνός
Είσοδος χρηστών
Όνομα χρήστη
Συνθηματικό
Εικονίδιο Είσοδος χρήστη
Εικονίδιο Δωρεάν εγγραφή
Εικονίδιο Ανανέωση συνθηματικού

Ακολουθήστε μας Λογότυπο Facebook Λογότυπο Twitter

Αναζήτηση σε 63811 καταχωρήσεις
Εικονίδιο αναζήτησης

Στατιστική ταξινόμηση των Νόσων και των Σχετικών Προβλημάτων Υγείας ICD-10

ΠίνακαςΝόσοι ICD-10 Προτάσεις

Κατηγορία ICD-10: T80.5 Αναφυλακτικό σοκ που οφείλεται σε ορό

Τίτλοι κωδικού

Γλώσσα Τίτλος
EL Ελληνικά Αναφυλακτικό σοκ που οφείλεται σε ορό
EN Αγγλικά Anaphylactic shock due to serum
FR Γαλλικά Choc anaphylactique dû au sérum
RU Ρωσικά Анафилактический шок, связанный с введением сыворотки

Κατάταξη ομάδας

Επίπεδο Κωδικός Τίτλος
0 XIX Συνέπειες τραυματισμού, δηλητηρίασης και ορισμένες άλλες εξωγενείς αιτίες
1 T80-T88 Επιπλοκές της χειρουργικής και ιατρικής περίθαλψης, που δεν ταξινομούνται αλλού
2 T80 Επιπλοκές μετά από έγχυση, μετάγγιση και θεραπευτική έγχυση
3 T80.5 Αναφυλακτικό σοκ που οφείλεται σε ορό

Δεν περιλαμβάνει

  • Αλλεργικό σοκ NOS (T78.2)
  • Αναφυλακτικό σοκ NOS (T78.2)
  • Αναφυλακτικό σοκ που οφείλεται σε ορθή χορήγηση της κατάλληλης φαρμακευτικής ουσίας (T88.6)
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή και αναδιανομή. Το έργο επεξεργασίας των παραπάνω πληροφοριών αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Ergobyte Πληροφορική Α.Ε. και προστατεύεται από τη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων.