Facebook Twitter
Εικονίδιο αναζήτησης
Κλαύδιος Γαληνός
Δωρεάν εγγραφή Αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες και τα εργαλεία του galinos.gr για έναν μήνα
Γαληνός Office Χρησιμοποιήστε δωρεάν το νέο cloud πρόγραμμα διαχείρισης κάθε σύγχρονου ιατρείου
Έλεγχος συγχορήγησης Ελέγξτε την αγωγή σας για αντενδείξεις και αλληλεπιδράσεις μεταξύ των φαρμάκων
Πρόγραμμα συνδρομητών Μάθετε περισσότερα για τα οφέλη και τις επιπλέον παροχές των συνδρομητικών προγραμμάτων
Γαληνός Mobile Κατεβάστε τη δωρεάν εφαρμογή και απολαύστε τις υπηρεσίες του galinos.gr σε κινητό ή tablet
Γνωρίζατε οτι... Μοιραζόμαστε μαζί σας γεγονότα της πορείας του galinos.gr από το 2011 μέχρι σήμερα
Λογότυπο Γαληνού

Νόσος ICD-10: T36 Δηλητηριάσεις που οφείλεται στη συστηματική χορήγηση αντιβιοτικών

Ευρετήριο Αναφορές

Στατιστική ταξινόμηση των Νόσων και των Σχετικών Προβλημάτων Υγείας ICD-10

Τίτλοι κωδικού

Γλώσσα
Τίτλος
EL Ελληνικά
Δηλητηριάσεις που οφείλεται στη συστηματική χορήγηση αντιβιοτικών
EN Αγγλικά
Poisoning by systemic antibiotics
FR Γαλλικά
Intoxication par antibiotiques systémiques
RU Ρωσικά
Отравление антибиотиками системного действия

Κατάταξη ομάδας

Επίπεδο
Κωδικός
Τίτλος
2
T36
Δηλητηριάσεις που οφείλεται στη συστηματική χορήγηση αντιβιοτικών

Περιεχόμενα ομάδας

Δεν περιλαμβάνει

  • Αντινεοπλασματικά αντιβιοτικά (T45.1)
  • Τοπικής εφαρμογής αντιβιοτικά NEC (T42.0)
  • Τοπικής χρήσης αντιβιοτικά
  • Αντιβιοτικά για το ους, τη ρίνα και το φάρυγγα (T49.6)
  • Αντιβιοτικά για τον οφθαλμό (T49.5)
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή και αναδιανομή. Το έργο επεξεργασίας των παραπάνω πληροφοριών αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Ergobyte Πληροφορική Α.Ε. και προστατεύεται από τη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων.