Λογότυπο www.galinos.gr Beta
 

Ιατροφαρμακευτική πληροφόρηση για τον επαγγελματία υγείας

Φάρμακα Δραστικές ουσίες Συμπληρώματα διατροφής Έλεγχος συγχορήγησης Νόσοι ICD-10
Κλαύδιος Γαληνός
Είσοδος χρηστών
Όνομα χρήστη
Συνθηματικό
Εικονίδιο Είσοδος χρήστη
Εικονίδιο Δωρεάν εγγραφή
Εικονίδιο Ανανέωση συνθηματικού

Ακολουθήστε μας Λογότυπο Facebook Λογότυπο Twitter

Αναζήτηση σε 63811 καταχωρήσεις
Εικονίδιο αναζήτησης

Στατιστική ταξινόμηση των Νόσων και των Σχετικών Προβλημάτων Υγείας ICD-10

ΠίνακαςΝόσοι ICD-10 Προτάσεις

Κατηγορία ICD-10: K91.0 Έμετοι μετά από επεμβάσεις στο γαστρεντερικό σύστημα

Τίτλοι κωδικού

Γλώσσα Τίτλος
EL Ελληνικά Έμετοι μετά από επεμβάσεις στο γαστρεντερικό σύστημα
EN Αγγλικά Vomiting following gastrointestinal surgery
FR Γαλλικά Vomissements consécutifs à une intervention gastro-intestinale
RU Ρωσικά Рвота после хирургического вмешательства на желудочно-кишечном тракте

Κατάταξη ομάδας

Επίπεδο Κωδικός Τίτλος
0 XI Παθήσεις του πεπτικού συστήματος
1 K90-K93 Άλλες παθήσεις του πεπτικού συστήματος
2 K91 Διαταραχές του πεπτικού συστήματος μετά από ιατρικές πράξεις, που δεν ταξινομούνται αλλού
3 K91.0 Έμετοι μετά από επεμβάσεις στο γαστρεντερικό σύστημα
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή και αναδιανομή. Το έργο επεξεργασίας των παραπάνω πληροφοριών αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Ergobyte Πληροφορική Α.Ε. και προστατεύεται από τη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων.