Facebook Twitter
Εικονίδιο αναζήτησης
Κλαύδιος Γαληνός
Δωρεάν εγγραφή Αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες και τα εργαλεία του galinos.gr για έναν μήνα
Γαληνός Office Χρησιμοποιήστε δωρεάν το νέο cloud πρόγραμμα διαχείρισης κάθε σύγχρονου ιατρείου
Έλεγχος συγχορήγησης Ελέγξτε την αγωγή σας για αντενδείξεις και αλληλεπιδράσεις μεταξύ των φαρμάκων
Πρόγραμμα συνδρομητών Μάθετε περισσότερα για τα οφέλη και τις επιπλέον παροχές των συνδρομητικών προγραμμάτων
Γαληνός Mobile Κατεβάστε τη δωρεάν εφαρμογή και απολαύστε τις υπηρεσίες του galinos.gr σε κινητό ή tablet
Γνωρίζατε οτι... Μοιραζόμαστε μαζί σας γεγονότα της πορείας του galinos.gr από το 2011 μέχρι σήμερα
Λογότυπο Γαληνού

Νόσος ICD-10: G25.1 Τρόμος που οφείλεται σε φάρμακα

Ευρετήριο Αναφορές

Στατιστική ταξινόμηση των Νόσων και των Σχετικών Προβλημάτων Υγείας ICD-10

Τίτλοι κωδικού

Γλώσσα
Τίτλος
EL Ελληνικά
Τρόμος που οφείλεται σε φάρμακα
EN Αγγλικά
Drug-induced tremor
FR Γαλλικά
Tremblement dû à des médicaments
RU Ρωσικά
Тремор, вызванный лекарственным средством

Κατάταξη ομάδας

Λοιπές πληροφορίες

Χρησιμοποίησε τον συμπληρωματικό εξωτερικό αιτιολογικό κώδικα (κεφάλαιο 20) εάν είναι επιθυμητό, για τον προσδιορισμό των φαρμάκων)

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή και αναδιανομή. Το έργο επεξεργασίας των παραπάνω πληροφοριών αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Ergobyte Πληροφορική Α.Ε. και προστατεύεται από τη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων.