Λογότυπο www.galinos.gr Beta
 

Ιατροφαρμακευτική πληροφόρηση για τον επαγγελματία υγείας

Φάρμακα Δραστικές ουσίες Συμπληρώματα διατροφής Έλεγχος συγχορήγησης Νόσοι ICD-10
Κλαύδιος Γαληνός
Είσοδος χρηστών
Όνομα χρήστη
Συνθηματικό
Εικονίδιο Είσοδος χρήστη
Εικονίδιο Δωρεάν εγγραφή
Εικονίδιο Ανανέωση συνθηματικού

Ακολουθήστε μας Λογότυπο Facebook Λογότυπο Twitter

Αναζήτηση σε 63811 καταχωρήσεις
Εικονίδιο αναζήτησης

Στατιστική ταξινόμηση των Νόσων και των Σχετικών Προβλημάτων Υγείας ICD-10

ΠίνακαςΝόσοι ICD-10 Προτάσεις

Κατηγορία ICD-10: E89.5 Υπολειτουργία των όρχεων, μετά από ιατρικές πράξεις

Τίτλοι κωδικού

Γλώσσα Τίτλος
EL Ελληνικά Υπολειτουργία των όρχεων, μετά από ιατρικές πράξεις
EN Αγγλικά Postprocedural testicular hypofunction
FR Γαλλικά Hypofonctionnement testiculaire après un acte à visée diagnostique et thérapeutique
RU Ρωσικά Гипофункция яичек, возникшая после медицинских процедур

Κατάταξη ομάδας

Επίπεδο Κωδικός Τίτλος
0 IV Ενδοκρινικές, διατροφικές και μεταβολικές παθήσεις
1 E70-E90 Μεταβολικές διαταραχές
2 E89 Ενδοκρινικές και μεταβολικές διαταραχές, μετά από ιατρικές πράξεις, που δεν ταξινομούνται αλλού
3 E89.5 Υπολειτουργία των όρχεων, μετά από ιατρικές πράξεις
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή και αναδιανομή. Το έργο επεξεργασίας των παραπάνω πληροφοριών αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Ergobyte Πληροφορική Α.Ε. και προστατεύεται από τη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων.