Λογότυπο www.galinos.gr Beta
 

Ιατροφαρμακευτική πληροφόρηση για τον επαγγελματία υγείας

Φάρμακα Δραστικές ουσίες Συμπληρώματα διατροφής Έλεγχος συγχορήγησης Νόσοι ICD-10
Κλαύδιος Γαληνός
Είσοδος χρηστών
Όνομα χρήστη
Συνθηματικό
Εικονίδιο Είσοδος χρήστη
Εικονίδιο Δωρεάν εγγραφή
Εικονίδιο Ανανέωση συνθηματικού

Ακολουθήστε μας Λογότυπο Facebook Λογότυπο Twitter

Αναζήτηση σε 63811 καταχωρήσεις
Εικονίδιο αναζήτησης

Στατιστική ταξινόμηση των Νόσων και των Σχετικών Προβλημάτων Υγείας ICD-10

ΠίνακαςΝόσοι ICD-10 Προτάσεις

Κατηγορία ICD-10: D61.1 Απλαστική αναιμία που προκαλείται από φάρμακα

Τίτλοι κωδικού

Γλώσσα Τίτλος
EL Ελληνικά Απλαστική αναιμία που προκαλείται από φάρμακα
EN Αγγλικά Drug-induced aplastic anaemia
FR Γαλλικά Aplasie médullaire médicamenteuse
RU Ρωσικά Медикаментозная апластическая анемия

Κατάταξη ομάδας

Επίπεδο Κωδικός Τίτλος
0 III Παθήσεις του αίματος, των αιμοποιητικών οργάνων και ορισμένες διαταραχές του ανοσολογικού μηχανισμού
1 D60-D64 Απλαστικές και άλλες αναιμίες
2 D61 Άλλες απλαστικές αναιμίες
3 D61.1 Απλαστική αναιμία που προκαλείται από φάρμακα

Λοιπές πληροφορίες

Χρησιμοποιήστε τους κωδικούς για τους εξωγενείς παράγοντες (Κεφάλαιο ΧΧ), αν χρειάζεται να προσδιορίσετε το φάρμακο

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή και αναδιανομή. Το έργο επεξεργασίας των παραπάνω πληροφοριών αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Ergobyte Πληροφορική Α.Ε. και προστατεύεται από τη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων.